Covers på sönderspelade låtar

Jag sitter och letar efter covers på mina favorit låtar som har blivit sönderspelade, men jag vill fortfarande lyssna på dem. Behöver bara lite variation på röster och sådant. Och så hittade jag en lista som jag tänker göra också :)

Tre låtar/artister/band du gillat mer än tre år:
Nickelback
The Beatles
Good Charlotte

Tre svenska artister/band du gillar:
Hähä, lyssnar i stort sätt inte alls på svensk musik.

Tre brittiska band/artister du gillar:
Coldplay
The Beatles
Arctic Monkeys

Tre artister/band du tycker är överskattade:
Chris Brown
Pussycat Dolls
Och så kommer jag inte på en tredje.

Den mest otippade artisten/bandet på iPoden:
Har Ashley Tisdale - He said she said, haha.

Några artister/band som aldrig kommer hamna i din iPod:
E.M.D.
Tokio Hotel (Tror jag i alla fall i denna stund, har inte hört så många låtar)
Pete Doherty

Kommentarer
Kommentar skriven av: Malin

EMD är ju braaa... :P Men smaken e som baken;)

2009-07-10 ♥ 12:29:58
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0