Japp, en summering av dagen då.

Hej, hallå, tjoo eller något.
Dagen började med en rätt kort joggingtur då jag hade lite träningsvärk från den långa rundan jag sprang igår. Lite senare så tog jag cykeln till en av de bästa personerna på planeten. Hon har skaffat två ökenråttor som faktiskt är ursöta. De är mer lika hamstrar än riktiga råttor.

Efter att en av råttorna nästan rymt pga. mig så surfade vi runt på nätet lite. Såg på lite skateklipp på youtube (obs, är ingen skateare alls) och såg på Twiligt. Hon älskade den lika mycket som jag :) Nästan varendaste tjej som ser filmen älskar den på direkten...

Och nu kom jag precis hem efter ett kvällsdopp med moderskapet, riktigt skönt!

Kommentarer
Kommentar skriven av: Tobias

tack :D det var det jag ville, gillar verkligen att blanda färg med svart!

2009-07-06 ♥ 21:50:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0