Totally exhausted

Jag är helt slut. Finito i kroppen efter en jobbig resa. Upp till norrland och sedan tillbaka på tre och en halv dag är jobbigt.

Jag åkte till norrland för att gå på min kusins bröllop, vilket var jätte fint och hon såg så lycklig ut i sin vackra klänning. Så det var värt de jobbiga resorna på tåget. Påvägen dit åkte vi liggvagn vilket var hemskt. Sängarna var hårda och hytten var urgammal.

Men på hemresan så åkte vi sovvagn, vilken var mycket bättre än liggvagnen. Den var fräsch och ren och madrasserna var mjuka. Så om ni någonsin tänker åka nattåg så rekommenderar jag sovvagnen.

Vi kom till Götet idag på förmiddagen och jag har i stort sätt bara sovit, druckit oerhört mycket vatten, käkat lite glass och sett på film idag. Men känner mig forftarane som en mosad tomat eller något liknande...

Men jag orkar nog lägga upp ett inlägg med lite bilder och sådant om en stund i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0